Ens podeu seguir en...

Síguenos en Twitter Siguenos en Facebook Siguenos en Google+ Siguenos en Pinterest Siguenos en Blogger Siguenos en Google+

dijous, 28 de febrer de 2013

Glog: Juguem a multiplicar

Hui volem presentar-vos el nostre primer "glog"!!! És un recurs que fa temps que teníem ganes de provar i, a la fi, hem fet un sobre els jocs imprimibles que tenim al nostre bloc de les taules de multiplicar. Esperem que us agrade i que gaudiu amb els vostres alumnes o fills jugant a multiplicar...Hi trobareu jocs com: el bingo, el tres en ratlla, joc de memòria així com fitxes. Voleu provar???
Si cliqueu sobre la següent icona que està al dibuix, voreu el glog en tota la pantalla. 





dimecres, 27 de febrer de 2013

Lletres de colors

Des del bloc del CP Ramon Laporta de Quart de Poblet (València), 



hem trobat el següent recurs anomenat “Lletres de colors” on podem trobar jocs per a introduir als alumnes d’Educació Infantil en la lectoescriptura.
Cliqueu sobre la imatge per començar a jugar


I  també tenen el mateix recurs per a treballar en llengua castellana. Cliqueu sobre la imatge per a començar a practicar:



Este recurs va obtindre el primer premi a Continguts Digitals 2009 en l’apartat d’Infantil en castellà. Les seues autores són Ana Cano i Esther Llorca.

dimarts, 26 de febrer de 2013

Crea el teu conte

Des de la pàgina Story Place



hem trobat este fantàstic recurs per a crear contes. S’anomena « Los tres animalitos ».
Els xiquets han de triar els personatges que intervenen així com els seus noms.

Cliqueu sobre la imatge si voleu provar.


dilluns, 25 de febrer de 2013

El lobo Matías

"El lobo Matías" està estructurat en tres nivells. Es tracta d’activitats per al desenvolupament d’habilitats lògico matemàtiques en Educació Infantil. La idea i el disseny d’este joc és de Balbino de Oro Martín, mestre d’Educació Infantil en el CP San Fernando de Aranjuez (Madrid).
Cliqueu sobre la imatge per començar a jugar.



I ací teniu els diferents nivells de jocs. Podeu clicar sobre cada imatge per accedir directament.

  • Nivell 1:


  • Nivell 2:


  • Nivell 3:


diumenge, 24 de febrer de 2013

Aplicacions educatives per a android

Continuant amb la informació sobre aplicacions per a tabletes i mòbils, ací us deixem algunes adreces on trobareu recursos sobre educació. Cliqueu sobre les imatges i trobareu molts recursos. 













dissabte, 23 de febrer de 2013

Connecta 4

Voleu jugar al Connecta 4 online? 

Cliqueu sobre la imatge i podreu començar amb el joc:



Joc trobat a:



divendres, 22 de febrer de 2013

Pelayo y su pandilla: Comunicació i Representació

Continuem presentant-vos als divertits: “Pelayo y su pandilla”.


En aquesta entrada volem que conegau el segon dels apartats: Comunicació i Representació.



Es composa de tretze unitats que passem a ensenyar-vos a continuació. Si voleu conèixer el contingut de cada untitat, haureu de clicar sobre cada imatge. En cadascuna d’elles hi trobareu una història i activitats relacionades amb ella.





















Recurs trobat a la plataforma NEA de educastur de la Conselleria d’Educació i Ciència del govern del principat d’Astúries


dijous, 21 de febrer de 2013

Symbaloo de matemàtiques de 1r cicle

Sonia, del bloc Velosipios,


ha preparat este fantàstic symbaloo dedicat a les matemàtiques del 1r cicle d’Educació Primària.  

Cliqueu sobre la imatge per poder accedir al seu contingut.


dimecres, 20 de febrer de 2013

Joc: Qui és qui?

Ací teniu el clàssic joc de “Qui és qui?” online. Els xiquets hauran de fer preguntes per a poder endevinar el personatge amagat. Vols jugar??
Clica sobre la imatge i començaràs…


Joc trobat a:




dimarts, 19 de febrer de 2013

Jocs d'atenció

Des de la pàgina de


hem trobat un apartat de jocs per a treballar l’atenció. A continuació us deixem cadascun dels jocs als que podreu accedir clicant sobre cada imatge:

  • Laberints:


  • Joc de memòria:


  • Joc de fer parelles: 

  • Puzles:

  • Joc de diferències: 

  • Trobar la parella:


  • Encaixables:


  • Construccions:




dilluns, 18 de febrer de 2013

Llibres sobre el Trastorn general del desenvolupament (TGD)


Hui, 18 de febrer és el Dia Internacional del Síndrome d'Asperger.
En la pàgina web de la Junta d’Andalucia hem trobat un llibre que té per títol: “Los trastornos generales del desarrollo. Una aproximación desde la pràctica”. Hi trobem tres volums d’estos llibres molt pràctics i útils.


  • El primer volum parla dels trastorns de l’espectre autista


  
  • El segon volum parla del Síndrome d’Asperger i la resposta educativa.



  • El tercer volum parla de les pràctiques educatives i els recursos didàctics.


diumenge, 17 de febrer de 2013

El joc dels personatges

OBJECTIUS
  • Reconèixer les característiques físiques d’un personatge. Es pot treballar en afirmatiu o negatiu.
  • Sota suport fotogràfic de persones, construir frases descriptives de característiques físiques, vestuari i complements.
  • Diferenciar entre els verbs TENIR i POSAR:
    • TENIR ( que no es pot posar ni llevar al moment com cabells, ulls, nas...)
    • PORTAR (que si es pot llevar i posar, canviar, amb facilitat com camisa, gorro...)

MATERIAL
  • Un tauler on hi ha marcats en diferents colors els espais per a cada carta o característica:
    • Un rectangle gran per a la fotografia,
    • A la part superior un quadrat menut per a posar què és (home, dona, jove, xiquet, xiqueta, vell, vella...)
    • A l’esquerra un quadrat per a la característica que respon a la pregunta QUÈ TÉ? Si se’n volen posar més es col·loquen davall.
    • A la dreta un quadrat per a la característica que respon a  la pregunta QUÈ PORTA? Si se’n volen posar més es col·loquen davall.
  • Baralla de cartes amb fotografies de persones: Poden ser fotografies de:
    • Desconeguts ( es pot fer servir  material d’altres jocs)
    • Fotos personals o familiars dels alumnes que poden aportar de casa
    • Fotos personals que es poden fer en classe, treballant alhora el nom de les peces de roba personals, i característiques físiques mentre es fa la fotografia.
    • Personatges famosos trets de revistes.
  • Targetes amb noms de característiques o complements dels  personatges fotografiats. Material que s’amplia segons les fotografies aportades i que van ampliant la varietal de frases que s’hi poden fer al joc.

SUGGERIMENTS DE TREBAL
  • El mestre tria una fotografia i l’alumne ha de completar el  tauler amb característiques físiques i complements, la quantitat de característiques és segons el nivell de dificultat que es vulga aplicar. Fer la frase correcta atenent a la diferenciació verbal entre tenir i portar.
  • El mestre posa característiques i l’alumne busca el personatge, la quantitat de característiques segons el nivell de dificultat. Fer la frase correcta atenent a la diferenciació de tenir i portar.
  • L’alumne tria foto de personatge i ajusta les característiques. Fer la frase correcta atenent a la diferenciació de tenir i portar.
  • Les frases desbaratades: Les tres variants anteriors es poden fer amb elements erronis però que s’especifica al moment de construir a frase.
  • Si hi ha més alumnes s’hi poden fer dos equips i acumular punts segons encerts.

*(Adaptació de  Mariló Sanz per a alumnes de logopèdia basada en el material específic d’Audició i Llenguatge “Jocs de lèxic i expressió” de l’editorial ALBER). 

Entrades relacionades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...