dilluns, 27 d’agost del 2012

Conte per explicar el TDAH

Des de la pàgina web trastornohiperactividad.com,


hem trobat este conte: Trasto, un campeón en la familia que ens conta la història d'un cangur que no para un segon...el voleu conèixer? Cliqueu sobre la imatge i podreu gaudir del conte.


Es tracta d’un conte creat per l’equip creatiu i científic de TCC “Trébol Comunicación y Creación S.A”., baix la supervisió de la Dra. MarJiménez, Psiquiatra Infanto-Juvenil del Centre de Salut Mental de Getafe (Madrid).

I si voleu el conte en pdf, cliqueu sobre esta imatge:


3 comentaris:

  1. Gracias por compartirlo, es un cuento genial!!! Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Hola! Tinc un fill TDAH al q em resistiré a medicar sempre q pugui. La psicologa m'ha parlat d'aquest conte però no el puc descarregar, la web no existeix. Me'l podrien enviar? Gràcies! Esterpottis@gmail.com

    ResponElimina
  3. Hola! Tinc un fill TDAH al q em resistiré a medicar sempre q pugui. La psicologa m'ha parlat d'aquest conte però no el puc descarregar, la web no existeix. Me'l podrien enviar? Gràcies! Esterpottis@gmail.com

    ResponElimina

Entrades relacionades

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...